Grattis storebror!

Congrats my bigger brother!




Idag var jag riktigt duktig! Jag gick upp 2 timmar innan jobbet, åt ordentligt med frulle och sedan ställde jag mig och gjorde matlåda till både mig och Elin!


Vart Stekt marinerad kycklingfilé i grillolja och potatis sallad ^^, 


Detta är även en slapp vecka måste jag säga. kom hem från maggan i fredags, jobba söndag,måndag och idag. sen är jag ledig onsdag torsdag fredag lördag och söndag. Gör dock inget då jag Jobbar helger och drar in skapliga pengar på OB´t där + att jag har sjukt mycket att göra inför flytten nästa vecka!

Måste packa, Åka till banken, Kolla ut tapeter, köpa spackel, Lägga täck papp i hela lägenheten och styra upp allt det där. Och att elin jobbar som en gris gör inte saken bättre men det ska ju lösa sig :) det gör det alltid. För jag och Elin ska ju flytta ihop! Awsome i would say. Inget kan gå fel för jag har världens bästa flickvän! och jag vill ju inte skryta men hon har ju troligtvis  världens bästa pojkvän ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0