inte långt kvar!

Nej nu är det faktiskt inte långt kvar tills vi åker petter och jag! Magaluf here we come! ska bli sjukt härligt att få komma iväg och få i sig lite sol,sprit och sprit! ^^,
Kan nog lugnt säga att jag är nog den enda som packar reseväskan 5 dagar av ren glädje att få åka iväg.
Inte för att jag har något emot Norrköping tvärrt om, älskar norrpan året om. men att åka utomlands kan ju knappast bli tråkigt oavsett hur många gånger man varit utomlands.
Personligen har jag bara varit utomlands 2 gånger. London och Egypten väl valda resemål kan man ju säga.

london var sjukt coolt att gå runt i och Egypten alltså.. Eller röda havet ska ja väl säga... Ni som inte har dykt eller har planer för det bör tänka om rätt hårt.. dyka är något av det coolaste jag gjort i mitt liv! hehe tänk dig att åka bil i 300kmh, samtidigt som du tömmer ett magasin på en ak4á samtidigt som du tänder på världens största fyrverkeri pjäs.. cool heten av det kan inte matcha hur ballt det är att dyka! Men Nog om det.


Idag vart det jobb 9:45-17:30 efter det åkte jag och Elin ut till min svåger och fika/busade med min syster dotter lyckades få henne att gråta och troligtvis avsky mig för jag fixade så hon föll när hon åkte bobbycar. Hon är dålig på att styra, inte mitt fel.


Efter vi varit där stannade vi på bondgården som ligger några hundra meter från där dom bor. Det gick nämligen ryckten om att det fanns nyfödda lamm där, och det stämde! helt sinnes sjukt söta. Tror nog jag var mer exalterad än Elin ;)


tvättade även Elins bil och där slutade dagen how u doin'?


nae nu börjar linserna klia! släpper tråden här faktiskt! Här är 2 bilder från idag.



haha diggar min dyng skeptiska bilick på det stackars lilla lammet!
The End!



Over and out //

Karl Martin

Kommentarer
Postat av: Johanna

Moget att skylla på Stina =)

2010-05-04 @ 11:43:05
Postat av: Kungen

Haha men hon svängde inte så åkte hon upp på en liten ler vall och tippa.. hon vart faktiskt bara rädd hon slog sig inte :)

2010-05-04 @ 12:36:48
URL: http://sunnynight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0