Vad fan har jag glömt!!

  • x antal kalsonger
  • 10 t-shirt´s (bara dom snyggaste)
  • 8 par låga strumpor, ett par höga
  • 4 par short´s
  • 3 par badshort´s
  • 4 linnén
  • 2 par skor
  • 1 par flipyflopy
  • 1 skjorta
  • 1 tjocktröjja
  • kamera + laddare
  • extra linser + tillbehör
  • allt som inkluderar en nessesär
  • små högtalare till balkongen ( och säg inte att det är överflödigt cuz' that shit aint true!!)
  • handuk
  • money
  • min resepartner
  • mobil laddare

Varför känns det som om jag har glömt något?


har allafall packat klart nu.. bara ipoden som dj Martin krull håller på att finlirar ihop, sen är allt klart!?



galet nice bara glider på jobbet för att jag är så omotiverad att jobba!! vill åka nu ffs!!!! 



kommer ni på något jag glömt PLEAZE tell me ^^,



idag vart det lite solarie på morgonen sen till jobbet några timmar slappt värre dock. Efter det åkte jag hem och åt lite snabbt sen iväg till frissan, vart skit bra! hel nöjd!
bara i morgon kvar sen torsdag kväll så åker vi! FUCKIN' AWSOME!


Over and out!


// Karl Martin

Kommentarer
Postat av: Josefine

Passet...? ;)

2010-05-06 @ 11:31:45
Postat av: Kungen

men det är ju givet ^^!

2010-05-06 @ 19:24:45
URL: http://sunnynight.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ett par långbyxor typ jeans/ chinos???!!

2010-05-06 @ 22:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0